Magazin

Početna » Magazin » 2012 » Maj » 12

Koji je brži: stari ili novi BMW M5
Ekipa sa M5Board foruma sjela je u dva M5 modela prošle i nove generacije te su na aerodromskoj pisti napravili mali test brzine.

Napokon bok uz bok: članovi foruma M5board uzeli su novi F10 BMW M5 i odvezli se do male zračne baze gdje su priredili suočavanje s njegovim prethodnikom E60 BMW M5. Bez ikakve sofisticirane opreme za mjerenje prolaznih vremena, dva vozača dokazala su nam ono što smo uostalom i očekivali, na ravnici je novi F10 M5 značajno brži od starog E60 modela.

Nakon izlaska novog M5 modela dosta obožavatelja starog V10 motor ostala je pomalo razočarana novim motorom iako je njegov nasljednik s dva cilindra manje još bolji što u veliku ruku možemo zahvaliti dva turbo punjača.
Stari model E60 M5 koji je uveden na tržište 2005. godine pod poklopcem motora skrivao je jedan od najboljih atmosferskih V10 benzinaca na svijetu. Zapremnine 4.999cc, ovaj V10 motor dostavljao je maksimalnu snagu od 500 KS pri 7750 okr/min i 520 Nm okretnog momenta pri 6100 okr/min. Motor je bio uparen sa 7-stupanjskim SMG III polu-automatskim mjenjačem s jednom spojkom. Masa vozila iznosila je 1855 kg. Za ubrzanje do 100 km/h potrebno mu je 4.7 sekundi.




Novi F10 M5 pogoni moderni 4.4-litreni turbo motor zapremine 4.395cc koji koristi BMW M TwinPower Turbo tehnologiju. Izlazna snaga motora tako je dovedena do 560 KS pri 6000 okr/min dok je maksimalan okretni moment od 680 Nm dostupan već od 1.500 okr/min. Novi agregat uparen je sa 7-stupanjskim DCT automatskim mjenjačem s dvije spojke. Masa vozila iznosi 1944 kg. Do 100 km/h ubrzava za 4,4 sekunde.

Kao pluseve starog E60 M5 modela možemo navesti fenomenalni V10 N/A motor, posebno njegov zvuk te i dalje lijep, moderan i uzbudljiv izgled, dok jedini minus vidimo u malom spremniku goriva i samoj potrošnji.
Plusevi novog F10 M5 model zasigurno su koristi novog modernog štedljivog V8 bi-turbo motora (više snage, više okretnog momenta), novi 7-stupanjski DCT automatik sa dvije spojke te manja potrošnja goriva. Kao jedine minuse možemo reći da je povećanje mase automobila od skoro 100 kg te nostalgija za starim V10 motorom i njegovim fenomenalnim zvukom.
Bilo kako bilo, u video prilozima pogledajte kako su odmjerili snage stari V10 i novi V8 bi-turbo motor!








ManCity
12.05.2012
715
glasova: 0





Samo registrovani korisnici mogu upisivati komentare.
[ Registruj Se | Uloguj se ]

PROČITAJTE I...
Najavljen Saints Row: Gat Out of Hell
Kakav žreb: Partizan protiv Totenhema i Bešiktaša!
ASUS najavio Radeon Strix R9 285 grafičku karticu
Kristijano Ronaldo najbolji igrač Evrope
Grupe za Ligu šampiona ujednačene: PSŽ na Barsu, Bajern čeka Siti i Romu
SNIMLJENA KORUPCIJA: Srpski saobraćajac uzima mito od vozača! (VIDEO)
Ludilo u Razgradu!!! U 90. minutu do produžetaka, pa igrač odbranio istorijske p...
KOBNA GREŠKA Devojčica ubila instruktora pucanja (VIDEO)
Kako pretvoriti telefon u bežični miš i tastaturu
HIT VIDEO: Najsmešniji ledeni izazov stiže nam iz BiH!


PORUKICE


NOVO NA FORUMU
Internet zarada
Sandra_Afrika u Zanimljivi sajtovi
Pomoc oko kupovine
alen02 u Opšte diskusije
Treba mi grafička kartica
-Knez- u Pomoć i Podrška

Jakov Sistem - Jeftini i kvalitetni IT uređaji u Vašim domovima.

Cipovi

KO JE ONLINE
ONLINE 81
GOSTI 80
ČLANOVI 1
Sandra_Afrika